Tuesday, April 2, 2013

UiTM VS Khalid Ismath; Aprilfool

Aprilfool, UiTM tersalah langkah dengan mengerahkan seluruh anggota Polis Bantuannya untuk memperketatkan lagi pemeriksaan di pintu masuk utama. Namun apa yang menjadi persoalan adakah Khalid Ismath benar-benar berada disekitar UiTM semalam?


Sudahnya pengurusan yang kononnya nak jaga keamanan kampus sebenarnya dah susahkan 43000 pelajar mereka sendiri. Perlu ke pengurusan UiTM adakan sekatan jalan???

UiTM seharusnya lebih peka dan fokus dengan realiti yang berlaku sekarang. Seramai 43000 mahasiswa di UiTM telah sepakat menolak Khalid Ismath dan percaya bahawa bangsat pembangkang ini tidak boleh diterima pakai. Kata-katanya ibarat sampah.

Jadi tak perlu untuk UiTM adakan sekatan dan sebagainya hanya kerana seorang bangsat bernama Khalid Ismath!!!

Tapi kalau UiTM masih nak menghalang Khalid dengan sekatan yang menyusahkan pelajarnya sendiri, SILAKAN! Tapi jangan menyesal jika siswa UiTM mula serik dan mula memberi kepercayaan kepada si bangsat pembangkang ni.


Tengok! disebabkan UiTM cepat sangat melatah semalam, diri sendiri yang malu yang rugi!! Lu pikirlah sendiri....

#Lepas ni takpayah susah susah nak buat sekatan jalan. Semua orang dah tahu yang si MACAI ni tak boleh pakai. Kalau dia nak masuk UiTM biarkan sahaja kalau dapat tangkap dan tak payah buat sekatan jalan raya! Lagipun MACAI ni pengecut takde teloq tu pasai dia tak mai semalam...

No comments:

Post a Comment