Sunday, August 28, 2011

Mat Sabu & Penganut-penganut mahzab PAS : Islam telah kau persendakan & sekarang SEJARAH kau permainkan.



Mat Sabu kali ini mengajak kita semua berfikir semula adakah SEJARAH BUKIT KEPONG ini adalah sesuatu tindakan pengkisahan sejarah yang meMALUkan dari kerajaan MALAYSIA melalui PDRM.

CAKAP sememangnya mudah... Sudah la membisu dalam isu GEREJA DUMC & MURTAD serta tidak mempertahankan ISLAM DAN HASSAN ALI, kali ini WIRA-WIRA negara pula hendak dituduh pengkhianat.

Yang peliknya, Mat Sabu ni tahu tak sejarah? Kalau ia pun nak menang dalam PRU 13 takkan sanggup jadi talibarut KOMUNIS. Jika ada pertikaian jelas (kalau jelas la) terhadap sejarah sekali pun, adakah POLIS yang mempertahankan Balai Bukit Kepong layak diCACI oleh Mat Sabu?

Tindakan Mat Sabu kali ini memang sudah TERLAMPAU. Bukan warga PDRM saja yang marah tapi RAKYAT MALAYSIA terutama Rakyat Bukit Kepong tidak boleh terima apa yang MULUT BUSUK Mat sabu katakan ini.

Kepada sesiapa yang belum mengetahui SEJARAH BUKIT KEPONG sila la tengok video ini.
Kepada sesiapa yang mengenali Mat Sabu, tolong la SURUH @ PAKSA Mat Sabu tengok video ini baru cakap.



Mat Sabu, mungkin kini kau terTAWAkan Pejuang KEMERDEKAAN....


Tapi kami RAKYAT MALAYSIA terutama RAKYAT BUKIT KEPONG akan tetap mengenang jasa-jasa pejuang KEMERDEKAAN yang membolehkan kami RAKYAT MALAYSIA hidup aman.

AL-FATIHAH kepada PEJUANG KEMERDEKAAN...




2 comments:

  1. aku bukan org pas atau umno tapi aku rasa ko patut kaji sikit sejarah sebenar dan tidak bergantung pada filem2 je sebagai sumber....

    ReplyDelete
  2. lol, kalau penyokong british jahat, anwar ibrahim orang kuat USplak aper? penasihat bank dunia plak aper.bodoh ke sengal mat sabunie, nak kenakan umno tapi kena batang hidung pemimpin sendiri

    ReplyDelete