Tuesday, May 7, 2013

Tsunami Politik antara Politik Talam Dua Muka vs Politik Melayu Islam




Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia

Pilihanraya 13 sudah berlalu dan seperti mana kita ketahui Barisan Nasional dibawah kepimpinan Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak telah menang dengan majority mudah seterusnya membolehkan Barisan Nasional membentuk kerajaan.

Dalam kegembiraan meraikan kemenangan,keputusan pilihanraya jelas menunjukkan undi kaum cina berpihak kepada parti yang lebih kita ketahui banyak memainkan isu perkauman iaitu DAP.


DAP menang besar di Pulau Pinang serta di beberapa Bandar di Melaka,Negeri Sembilan,Perak serta Selangor. Undian pada PRU13 menunjukkan peningkatan 10 kerusi Parlimen berpihak kepada DAP berbanding PRU12 yang hanya 28 kerusi serta PRU11 12 kerusi sahaja. PK mengucapkan tahniah kepada rakan kongsi PR terutama PAS kerana berkurangnya kerusi parlimen yang dimenangi dan telah meningkatkan kerusi parlimen DAP.

Keputusan Pilihanraya 13

Polar pengundian jelas menunjukkan kaum cina menolak calon MCA serta GERAKAN,adakah mungkin ketua-ketua racist DAP ini memainkan sentimen sehingga dapat memujuk kaum cina mengundi mereka? Apa agaknya janji-janji manis serta perilaku alim mereka ini yang mana membuatkan orang melayu terutama dikalangan PAS serta PKR menyokong DAP laknat ini?


Sedar-sedar lah,PAS serta PKR,anda hanya boneka bagi DAP.DAP dibawah kepimpinan ketua-ketua laknat mereka selama ini menuduh UMNO racist tetapi puak-puak mereka inilah boleh dikatakan BAPAK kepada racist. Sebelum keputusan PRU13 diumumkan,media-media luar terutama media Singapore begitu teruja akan keputusan pilihanraya yang ditandingi DAP sehingga seringkali mengulang tayang apa-apa keputusan kemenangan yang berpihak kepada DAP laknat ini.

PK bukan hendak menakut-nakutkan pembaca tetapi berharap para pembaca memberi sedikit ruang untuk berfikir sebab musabab negara jiran kita berbuat demikian. Adakah mungkin kerana hubungan akrab DAP anak kepada PAP salah satu parti pemerintah di Singapore seperti LKS dengan anaknya LGE? Anda ada akal untuk berfikir,renung-renungkanlah…

Tuesday, April 30, 2013

Dendam,PAS mula SERANG peribadi Dr.Mazlan



“Ko kalo dh duk Pinang ko tahulah macam mana,kami ni orang melayu ditolak jauh dari kawasan bandar”

PK teringat akan dialog yang kawan perempuan PK ucapkan,dia berasal dari Pulau Pinang. Terdetik dalam hati teruk sangat kah cara pemerintahan PR nih yang lebih merujuk kepada DAP. Anwar Ibrahim tak tolong kew bangsa sendiri? Ke hanya ingin menjaga rakan sepakatan hingga maruah bangsa yang seagama x dijaga.

Dari titik itu PK tertarik untuk mencari maklumat tentang kerusi Permatang Pauh yang mana menjadi tempat Anwar Ibrahim bermaharajalela. Macam-macam perkara yang sekarang ini hangat diperkatakan tentang kedudukan Anwar Ibrahim serta lawannya di Permatang Pauh.


Dr. Mazlan disamping isteri tersayang
Gerakerja PAS di Permatang Pauh nampak sedikit lesu selepas isu rampasan kuasa PKR di Sungai Acheh. Mereka kelihatan hilang semangat untuk berkempen ditambah dengan pencalonan Dr. Mazlan bekas ahli PAS totok untuk menentang DS Anwar Ibrahim.

Setelah tiada isu yang cuba dibangkitkan akhirnya mereka cuba menyerang peribadi calon BN,Dr. Mazlan walaupun mereka tahu agak sukar untuk mencari kekhilafan bekas ahli PAS tersebut. Namun Harakah melaporkan Bekas Setiausaha Pas Pulau Pinang,Haji Abdul Aziz Shafiee bertekad untuk mendedahkan siapa sebenarnya calon Barisan Nasional (BN) Permatang Pauh,Dr. Mazlan Ismail.

Sewaktu bersama PAS Dr. Mazlan merupakan Ketua Dewan Pemuda PAS Negeri. PK yakin pendedahan oleh bekas SU berkaitan Dr Mazlan ini adalah arahan daripada Anwar Ibrahim yang sibuk berkempen di seluruh Malaysia hingga tidak sempat bertemu pengundi di Pulau Pinang. 

Walaupun sering kali diperbodohkan oleh rakan-rakan mereka,PAS tidak pernah serik serta belajar dari kesilapan lalu. Ini kerana PAKATAN sudah mati akal untuk menyerang peribadi Dr Mazlan yang berimej bersih selain melihat sokongan bertambah terhadapnya dari rakyat Permatang Pauh . 

Taktik kotor pencacai-pencacai Pakatan di saat-saat akhir ini sudah dijangka tapi PK yakin pengundi di Permatang Pauh tidak mudah percaya fitnah dilemparkan Pas ini kepada Dr Mazlan .


p/s: disini PK selitkan luahan rasa anak Dr.Mazlan terhadap DSAI. Kepada penyokong Anwar yang meroyan mintak bukti,sila khatam link yang disertakan ye..

  1. http://mediapermatangpauh.blogspot.com/2013/04/ekslusif-surat-anak-dr-mazlan-ismail.html
  2. Anwar menentang keputusan Ulama Majlis Fatwa Kebangsaan dan Majlis Syura Ulama' PAS. http://sinarpermatangpauh.blogspot.com/2013/04/anwar-ibrahim-lawan-keputusan-majlis.html
  3. Anwar Ibrahim bawak pluralisme agama laitu Islam sama benar dengan agama lain. Bagi dia matlamat sama cuma jalan agama berbeza http://sinarpermatangpauh.blogspot.com/2013/04/pluralisma-agama.html
  4. Anwar Ibrahim bawak liberalisme agama, laitu atas nama kebebasan bersuara, hina nabi pun tak apa, juga berkata sistem khilafah ni hanya tradisi pun tak pa, undang2 Islam ni hanya undang2 keluarga sahaja dan lain2 http://sinarpermatangpauh.blogspot.com/2013/04/liberalisme-agama_27.html
  5. Menerima anjuran program homoseksual sebagai salah satu perkara freedom of expression http://sinarpermatangpauh.blogspot.com/2013/04/membela-kaum-luth.html
  6. Mengiktiraf negara haram Israel, bertentangan dengan fatwa ulama Malaysia dan dunia juga seperti Yusuf Qardhawi, Mustapha Mashoor, Wahbah Az Zuhaili dan lain-lain. http://sinarpermatangpauh.blogspot.com/2013/04/mengiktiraf-negara-haram-israel.html
  7. Menerima murtad sebagai perkara dibenarkan dalam negara atas nama freedom of religion. http://sinarpermatangpauh.blogspot.com/2013/04/menerima-murtad-sebagai-konsep-dalam.html
  8. Membela Salman Rushdie penulis buku yang menghina Rasul saw, atas nama kebebasan bersuara. http://sinarpermatangpauh.blogspot.com/2013/04/terima-salman-rushdie-hina-islam-dalam.html
  9. Merayakan upacara agama lain, melakukan perkara yang diharamkan dalam Islam. http://sinarpermatangpauh.blogspot.com/2013/04/merayakan-upacara-agama-lain.html
  10. Menipu seluruh rakyat lagi dan lagi dan lagi sehingga ke hari ini. http://sinarpermatangpauh.blogspot.com/2013/04/kasihanilah-anwar-yang-teraniaya.html
  11. Penutup. http://sinarpermatangpauh.blogspot.com/2013/04/penutup.html

Tuesday, April 23, 2013

Yang mana pilihan rakyat? Parti jenama "ISLAM" @ Parti buatan "ISLAM"


video

Akan datang suatu zaman dimana berjuang untuk Islam itu seperti memegang bara api yang panas; Islam akan dianggap asing, yang berjuang untuk Islam dianggap orang asing, jumlahnya terlalu sedikit. Beruntonglah mereka yang termasuk golongan yang sedikit itu!


Penamaan serta peletakan calon telah ditetapkan sama ada di pihak kerajaan mahupun pembangkang. Persoalannya siapa yang akan menguasai kerajaan, BN dibawah kepimpinan Datuk Seri Najib Tun Razak mahupun PR dibawah kepimpinan Datuk Seri Anwar Ibrahim. Ini merupakan satu cabaran besar.

Dalam penamaan calon yang lalu kita melihat sebanyak 132 kerusi Parlimen menyaksikan pertandingan satu lawan satu, 57 pertandingan tiga penjuru, 24 pertandingan empat penjuru, tujuh pertandingan lima penjuru, satu pertandingan enam penjuru dan satu pertandingan tujuh penjuru.

Sebanyak 320 kerusi DUN melibatkan pertandingan satu lawan satu, 107 pertandingan tiga penjuru, 42 pertandingan empat penjuru, 25 pertandingan lima penjuru, 10 pertandingan enam penjuru dan satu pertandingan tujuh penjuru, berdasarkan senarai calon bertanding, daripada 579 calon kerusi Parlimen, 221 ditandingi Barisan Nasional (BN), 73 (Pas), 99 Parti Keadilan Rakyat (PKR), 51 (DAP) dan 28 (State Reform Party - Star).

Dari segi pertandingan kerusi Parlimen, UMNO masih lagi peneraju untuk BN, kerana MCA telah pinjamkan 3 kerusi Parlimen termasuk ditambah satu lagi kerusi di Sabah, dimana sebelum ini UMNO hanya ada 117 kerusi kini menjadi 121 kerusi Parlimen yang akan ditandingkan, bermakna UMNO menguasai lebih banyak kerusi daripada 222 kerusi yang akan ditandingkan.

Jika semua kerusi yang UMNO tandingkan menang, UMNO boleh memerintah secara solo. UMNO juga menguasai 338 kerusi DUN daripada 505, dengan nisbah 66.9 peratus. Seramai 270 calon bebas akan bertanding, sebanyak 90 kerusi Parlimen lawan 3 penjuru, hanya 132 kerusi tanding satu lawan satu.

Antara BN dan PR yang manakah akan menjadi pilihan rakyat? Selama pemerhatian PK, BN dilihat mempunyai peluang dalam mentadbir kembali kerajaan,walaupun ada sesetengah tempat dilihat kubu kuat pembangkang. Pembangkang sekarang dilihat salah 1 parti yang penuh dengan kecelaruran,penipuan,ketidakadilan dan macam-macam lagi.



Suka PK mengenang kembali penubuhan Interfaith Commission - Suruhanjaya Antara Agama pada tahun 2006 oleh Ambiga Sreenavasan dan Bar Council,umat Islam-Melayu khususnya UMNO-PAS dan semua NGO bangkit bersatu menentang penubuhan IFC sehingga ianya gagal!

Semasa Nurul Izzah anak perempuan kepada Anwar Ibrahim membuat kenyataan di premis Gereja Full Gospel Tabernacle Subang Jaya pada 03.11.2012 bahawa orang Melayu juga patut diberi kebebasan memilih agama, memberi makna orang Melayu yang ditafsir menurut Artikel 160 Perlembagaan sebagai wajib Islam boleh murtad.

Dia di apit oleh pemimpin kanan PAS! Umat Melayu-Islam terutama UMNO dan beberapa NGO bangkit bersatu menentang; tetapi PAS tidak! Dimana pendirian PAS? Adakah PAS telah di tabligh oleh PKR serta si KAFIR DAP?Sampai pak aji serta “ostaz” mempertahankan Nurul Izzah. 

Siapa yang istiqomah dalam perjuangan? UMNO atau PAS?
Adakah cukop sekadar melabel diri dengan jenama Islam maka sudah dijamin masuk syurga? 
Patutkah kita menolak parti yang ditubuhkan untuk membangunkan agama serta bangsa?

Aamantu billah summastaqeem - beriman lah kepada ALLAH dan istiqomah lah!

Mengundi pembangkang DAP-PKR-PAS bermakna redha kalimah ALLAH digadai!
Mengundi pembangkang DAP-PKR-PAS bermakna redha Islam dihina!
Mengundi pembangkang DAP-PKR-PAS bermakna redha Melayu dihina!

Tepuk dada tanyalah iman masing-masing ye!

Wallahua'lam dan wassalam!




Sunday, April 21, 2013

Khalid GEREJA “naik gilo”,Zulkifli Nordin Calon popular.




Minggu ini bermulanya proses penamaan calon di semua bahagian di seluruh negara.PK sangat teruja lagi-lagi dikawasan panas diseluruh negara. Beberapa kejutan kecil sudah berlaku dan kedengaran berlaku di pihak pembangkang mahu pun BN. Yang menjadi tarikan PK salah satunya ialah di parlimen Shah Alam dimana BN mempertaruhkan Datuk Zulkifli Nordin manakala regunya dari calon Pas penyandang kerusi tersebut iaitu Khalid Samad aka Khalid GEREJA.

Keduo-duo ehh ado kekuatan masing-masing,Datuk Zulkifli Nordin terkenal dengan suara lantang dalam mengkritik & menentang bokeh bosnya serta dengan lantang menentang didalam isu penggunaan kalimah ALLAH oleh orang kristian. Berbezo dengan Abg Khalid GEREJA ni yang mano dio menyokong orang kristian menggunakan kalimah ALLAH. Aiikk,Abg Khalid GEREJA ni ke ideology PAS?


Semonjak namo Datuk Zulkefli Nordin diumumkan sebagai calon parlimen Shah Alam,semonjak tu la kehidupan Abg Khalid GEREJA kito bagai mandi tak basah tidur x lena. Pagi semalam ketika penamaan calon yang disertai oleh PK sendiri Abg Khalid GEREJA baru sedar ghupo ehh penduduk Shah Alam x suko dio. Lopeh tu nak mengamuk-ngamuk di pusat penamaan calon sobab ehh takdo sorakan menyambut pengumuman namo ehh. Dio tak soda gak ehh penyokong dio sibuk bertakbir.

Bilo tibo maso pengumuman Abg Khalid GEREJA buek masalah,pegawai pengurus pilihanraya mngumumkan namo bedasarkan capo yang kemukakan borang terlebih dahulu,yang ko marah tak kono tompek namo umum no 2 kenapo lak? Laen kali datang pagi-pagi kan sonang. Lopeh subuh jangan tido. Apabilo namo calon BN Datuk Zulkifli Nordin diumumkan ianya dismbut dengan sorakan meriah termasuk PK yang ambil bahagian tapi bilo Abg Khalid GEREJA kono umum namo sonyap sopi suaro boo ado la.



Lopeh tu la Abg Khalid GEREJA berang marah Datuk Bandar Shah Alam selaku Pegawai Pengurus Pilihanraya kerana keadaan menjadi sonyap apabilo namo ehh diumum . Beliau mendakwa penyokongnya ditompekkan jauh dan tidak mendengar namanya diumumkan. Jauh apo ehh PK jadi saksi jarak yang samo ditentukan polis samo ado penyokong BN dan Pakatan Haram ni.
video

Dio bekoreh gak nak keluar dewan koba ehh nak manggil penyokong dio ke hadapan walaupun dihalang. Akhirnya penyokong dio sendiri nasihat jangan keluar. Apo yang di buek nak selosaikan masalah Khalid GEREJA ni pembosa suara baghi hala kek penyokong dio. Bilo diumumkan kali keduo namo si Khalid GEREJA ni sonyap gak takdo sorak gak. Apo laei merah padam ghupo ehh,ghoman cam buah plum. PK ni dok meyonggey je tengok gelagat Khalid GEREJA ni.


Nampak bona lah manusia yang namo ehh Khalid GEREJA ni gilo glamour,dio tahu dan paham amek penduduk Shah ALAM ni meluat tengok ghoman ehh,tapi toba an muko buek bodoh sombong dio yo. Lain jadi ehh kek calon BN yang bukan sahajo di sambut sorakan bahkan Datuk Zulkefli Nordin di angkat oleh penyokong-penyokong BN dari kalangan kaum india. Ini menunjukkan penerimaan bangsa india terhadap permohonan maaf secara terbuka Datuk Zulkefli Nordin yang sebelum ini dikatakan rasis terhadap kaum india.


Tu la selamo dio pogang Shah Alam apo dio buek? Dok mengangkang dalam pejabat lopeh tu komen sano komen sini. Paling PK Nampak Khalid GEREJA ni buek kojo maso perihal atau pun isu kalimah ALLAH. Apo tak ehh,seboleh-boleh dio menyokong kristian buleh guno kalimah ALLAH. Suara rintihan rakyat tak di dongar ehh,buleh nak koba takdo apo lah yang berubah kek Shah Alam ni. Mano tak rakyat tolak dio.

Ibarat buku bertemu ruas, pertarungan dengan Zul Nordin bakal menyaksikan Khalid Samad mengucapkan Selamat Tinggal kepada Shah Alam...!!! InsyaAllah.


Tuesday, April 16, 2013

APO KONO EH JANG? KHALID TEMONUNG, GM13 KAKI BONGAK (TIPU) !



Apo kono eh jang berdemo ajo,
Orang ke bulan ekau dimano,
Muko berpoluh apo toghosa,
Ngoman cam badut mintak penampo.



Lagu tersebut adalah antara yang PK raso sering nau menjadi siulan anak muda masa kini. Bab anak mudo ni PK tertarik akan gerakan-gerakan badut  berkelas jalanan yang dicetuskan mahasiswa universiti ni,antaranya GM13, Kumpulan Aktivis Mahasiswa Indipenden (KAMI) yang PK tidak melihat kemunculannya pado PRU 13 yang dipimpin oleh Safwan Anang serta Khalid Ismath sobagai satu perkaro yang begitu bosa untuk dibincangkan.

Bukan untuk memperkecilkan mano-mano pihak,tp PK dapek tahu pimpinan utama GM13 serta KAMI sendiri tidak memiliki kualiti,MADA AMEK la kalo orang Negeri Sembilan koba. Bukan apo sebahagian bosa daripada mereka yang berada di bahagian hadapan gerakan sumo ehh yang bermasalah dalam pelajaran dan sering menimbulkan kekacauan didalam mahupun diluar kampus.


Ambil contoh si Khalid BEGA ni dah la maleh nak poei kuliah,tutorial samo ujian dalaman universiti langsung x hadir,apo dio ingat dio punya universiti. Agak ehh sibuk berdemo sampai belajar entah kemano. Suko ehh dok membongak orang yo. 

Suko-suko dio yo keluarkan kenyataan berbaur ancaman setuju seluruh anggota polis dibunuh susulan Rusuhan 28 April/BERSIH 3.0. Golak PK bilo dikonang,apo mak ayah ehh x ajar adab?

Yang PK polik mak ayah dio pon sokong tindakan dio,nak buek macam mano. Mak ayah ehh pikir,anak tak abih belajar pon nanti dapek gak jawatan,cam MAT SABUN tu. Tp PK raso Khalid BEGA ni ado tompek dalam PKR, apo tak ehh PKR yo satu-satu parti yang buleh terimo pemimpin rosak akhlak mcm ABG NUAR kito. Tu yang Khalid BEGA nampak haluan cahaya idup ehh macam KAK JIJAH kito nampak ABG NUAR manusia anugerah tuhan.Tu lah orang tuo-tuo koba kalo dah terlampau pandai macam ni lah jadi ehh.



Berbalik pado GM13 yang ketika ini giat melancarkan kempen yang dibahagikan kepado duo kumpulan utamo,Kumpulan pertamo bergerak ke seluruh negara melalui Jelajah TOLAK iaitu gerakan kempen menolak UMNO dan Barisan Nasional. Kumpulan keduo pula menumpukan kempen sepenuhnya di kawasan Pekan, Pahang dengan bantuan jentera-jentera PAS di kawasan yang terlibat.

Dalam hati PK,apo stand sebona budak-budak tak habih belajar ni? Pada waktu mereka mendakwo bertanding ateh platform mahasiswa, yakni bebas, tapi di sebalik ehh gerakan tersebut masih laei terdapek penglibatan parti-parti politik pembangkang terutamanya PAS dan PKR.Sebagai contoh, sebelum mengumumkan calon mewakili GM13, kumpulan mahasiswa ini telah pon bergerak ke seluruh pelosok negara dan berkempen menghentam pihak kerajaan.




Aii banyak pula duit mereka ni tuk tampung kos road tour. Guno duit poket sendiri ko? Ko pakai duit PTPTN,ermm ado guno gak duit PTPTN ni apo lak nak dimansuhkan kalo berguno? Apo lak bising-bising nak tuka lak?  Gali punya gali akhirnya PK dapek tahu dan terbongkar kempen melalui jelajah GM13 tersebut mendapat bantuan dan sokongan langsung daripada PAS Pusat dan PAS Negeri. Aii laen dikoba laen dibuek.


Udah-udah lah tu jual namo baik mahasiswa untuk kepentingan PAKATAN HARAM tu,soda lah namo ekau sumo dah busuk tengik dongan dosa kejahatan fitnah yang diajar oleh pemimpin-pemimpin rosak akhlak tu. Biar camno  sekali pon ekau koba ekau tu bebas,yang PK Nampak ekau sumo sebagai puppet Anwar Ibrahim, Karpal Singh pemimpin gula-gula HACKS yang tak lamo hayat ehh serta Kit Siang yang bukan laei siang tapi dah senja tu.




Monday, April 8, 2013

"Tanya Sama Najib" Anwar Dalang Pembunuhan Wira Negara di Lahad Datu



Tanya sama Najib 
apa pasal goyang 
nanti jawab Najib 
Sabah nak hilang! 

Lirik diatas adalah rangkap lagu yang sering didengar Penduduk Kampung yang dinyanyikan Anwar manusia rosak akhlak dalam hampir semua ceramah umum yang dihadirinya. Lagu itu dinyanyikan bukan sahaja di Sabah, tetapi di merata tempat termasuk di Semenanjung.

Selama ini Penduduk Kampung kurang ambil peduli nyanyian itu, kerana dinyanyikan oleh orang yang meroyan nak ke Putrajaya biasa la emosi tak stabil. Peristiwa pencerobohan dan serangan pengganas subversif anasir luar daripada Filipina baru ini sehingga mengorbankan pegawai dan anggota PDRM membongkar segalanya!

Menurut laporan media Filipina berdasarkan laporan risik yang mereka terima, pimpinan pembangkang Malaysia adalah dalang kepada serangan dan rancangan jahat menjahanamkan Sabah!

Malah Presiden Filipina Benigno Aquino III mendedahkan terdapat dalang yang membiayai pencerobohan terhadap Sabah tersebut (byk duit ehh?); kerana tidak mungkin Kiram III yang mengaku sebagai Sultan Sulu mampu membiayai kos rancangan jahat itu kerana beliau sendiri menerima bantuan kehidupan daripada Jabatan Kebajikan Filipina, malah kos rawatan dialysis beliau ditanggung oleh Kerajaan Filipina!

Sabah dilihat oleh manusia biadap Anwar Ibrahim ini sebagai tanah emas untuk Pakatan Haram menggapai matlamat ke Putrajaya. Sebab itu Anwar beralih ke Sabah. Kita jangan lupa Anwar merupakan dalang utama membawa masuk UMNO ke Sabah. 

Sebab itu semasa konspirasi untuk menjatuhkan Kerajaan BN melalui kaedah pintu belakang pada 16 Sept 2008, (biasa la makhluk ni memang suka main belakang-belakang) antara tumpuan Anwar adalah kepada wakil rakyat Sabah! Beberapa pimpinan UMNO Sabah mendedahkan bagaimana Anwar cuba mempengaruhi mereka. Ini termasuk Datuk Seri Anifah Aman (Kimanis), Datuk Bung Mukhtar (Kinabatangan) dan lain-lain. 

Yang mana termakan pujukan Anwar seperti komponen dari BN, Parti SAPP daripada Tawau (Dr. Chua) dan Sepanggar (Dr. Eric) telah memilih keluar daripada BN dan menjadi MP Bebas yang pro-pembangkang. Mutakhir, dua Ahli Parlimen BN iaitu Lajim Ukin (Beaufort) dan Wlifred Burumbing (Tuaran) memilih keluar daripada BN dan memilih menjadi MP pro-pembangkang. 

Isu pendatang asing khususnya daripada Filipina sangat mempengaruhi dan boleh mempengaruhi politik Sabah. Pembongkaran dalam Suruhanjaya Siasatan DiRaja mengenai peranan beberapa tokoh politik dalam pengeluaran kad pengenalan palsu telah menggemparkan negara.

Tun Mahathir mendakwa Anwar antara dalang yang terlibat!

Jika Anwar berjaya mempengaruhi etnik penganut kristian dan kaum Sulu daripada Filipina untuk menyokong pembangkang didalam PRU-13, ianya akan memberi kesan serius kepada BN yang selama ini melihat Sabah sebagai "deposit-tetap" nya dalam mana-mana pilihanraya.

Penduduk Kampung terkejut apabila pendedahan media Filipina mengenai peranan pimpinan pembangkang Malaysia sebagai dalang pencerobohan dan serangan anasir subversif asing daripada Filipina.

Persoalannya ialah, apa atau siapa dalang yang menyebabkan atau mendorong Kiram III memilih menceroboh dan menyerang Sabah? Apa tujuan dan matlamat dalang-dalang ini? Penduduk Kampung tertarik dengan penglibatan Tianchua dan Sivarasa dalam isu Sabah ini. 2 ekor KELDAI tunggangan Anwar.

Sekarang sudah terbongkar kedua-dua KELDAI Anwar ini telah pergi ke Filipina. Ini diakui sendiri oleh Anwar (yang mendakwa kedua-dua Naib Presiden PKR ini pergi ke Manila untuk tujuan lain kononnya). Apa tujuan mereka? Siapa yang mereka temui?

Malah kini sudah terbongkar Anwar pernah beberapa kali bertemu dengan Nur Misuari, pemimpin Moro Nationalist Liberation Front (MNLF). Dan kini terbukti Nur Misuari adalah penyokong tegar kepada Kiram III.

Dan kita tahu dalam memainkan peranan mendamaikan Bangsamoro dengan Kerajaan Filipina, Kerajaan Malaysia menggunakan networking Moro Islamic Liberation Front (MILF) dan bukan MNLF yang diketuai oleh Nur Misuari!

Tian Chua dan Sivarasa? Apa penglibatan 2 ekor KELDAI ini dalam isu pencerobohan, serangan dan pembunuhan kejam anggota keselamatan Malaysia di Sabah? Adakah mereka terlibat? Mungkin ada yang sudah lupa, inilah 2 ekor KELDAI yang terlibat secara langsung dalam isu pemisahan Timor Timur daripada Indonesia sekitar tahun 1990an.

Pada 09 Nov 1996, 2 ekor KELDAI ini adalah antara mereka yang menggunakan platform pertubuhan yang tidak berdaftar Suaram (mmg cam HARAM!!!) menganjurkan sidang Asia Pacific Conference on East Timur 2 (dikenali dengan singkatan Sidang APCET II). 

Maka rakyat Malaysia, dipelopori oleh Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia telah menggerakkan massa dengan menubuhkan Barisan Bertindak Rakyat Malaysia yang diketuai oleh Setiausaha Kerja Pemuda UMNO masa itu Saifuddin Nasution Ismail. 

Hari ini Saifuddin Nasution Ismail adalah Setiausaha Agong PKR merangkap Ahli Parlimen Macang! Tianchua dan Sivarasa pula adalah Naib Presiden PKR dan Ahli Parlimen Batu & Subang bagi PKR. 

Betapa ironisnya dunia politik ini. Dahulu bermusuhan sehingga bersepak terajang, hari ini bercium sekatil; sebantal!! 2 ekor KELDAI ni adalah antara karektor yang terlibat secara langsung dalam APCET.

Dan Pak Gusdur, rakan baik Anwar akhirnya memberikan kemerdekaan kepada wilayah Timor Timur dengan nama baru Timor Leste. Gusmao akhirnya menjadi Presiden pertamanya, dan Timur Leste berubah menjadi sebuah negara kristian dengan bantuan ketenteraan daripada Australia!

Apakah lirik lagu "Sabah kan hilang" yang sentiasa didendangkan oleh Anwar Ibrahim dalam siri-siri ceramahnya dimerata tempat dinegara ini sebagai satu tanda dan isyarat bahawa ada satu konspirasi jahat dan halus untuk menyebabkan Malaysia kehilangan Wilayah Sabah, sebagaimana Indonesia kehilangan Wilayah Timor Timur?

Sekali lagi ‘wayang’ dengan skrip yang sama serta pelakon yang sama telah diatur dengan rapi. Siapa pengarah disebalik ‘wayang’ tersebut?. "wamakaruwama karallah, wallah hukhoirul maakiriin - Anwar merancang tipu-daya, ALLah juga merancang, dan rancangan ALLAH mengatasi segalanya"

Sumber: Raja Petra Kamarudin 

Tuesday, April 2, 2013

UiTM VS Khalid Ismath; Aprilfool

Aprilfool, UiTM tersalah langkah dengan mengerahkan seluruh anggota Polis Bantuannya untuk memperketatkan lagi pemeriksaan di pintu masuk utama. Namun apa yang menjadi persoalan adakah Khalid Ismath benar-benar berada disekitar UiTM semalam?


Sudahnya pengurusan yang kononnya nak jaga keamanan kampus sebenarnya dah susahkan 43000 pelajar mereka sendiri. Perlu ke pengurusan UiTM adakan sekatan jalan???

UiTM seharusnya lebih peka dan fokus dengan realiti yang berlaku sekarang. Seramai 43000 mahasiswa di UiTM telah sepakat menolak Khalid Ismath dan percaya bahawa bangsat pembangkang ini tidak boleh diterima pakai. Kata-katanya ibarat sampah.

Jadi tak perlu untuk UiTM adakan sekatan dan sebagainya hanya kerana seorang bangsat bernama Khalid Ismath!!!

Tapi kalau UiTM masih nak menghalang Khalid dengan sekatan yang menyusahkan pelajarnya sendiri, SILAKAN! Tapi jangan menyesal jika siswa UiTM mula serik dan mula memberi kepercayaan kepada si bangsat pembangkang ni.


Tengok! disebabkan UiTM cepat sangat melatah semalam, diri sendiri yang malu yang rugi!! Lu pikirlah sendiri....

#Lepas ni takpayah susah susah nak buat sekatan jalan. Semua orang dah tahu yang si MACAI ni tak boleh pakai. Kalau dia nak masuk UiTM biarkan sahaja kalau dapat tangkap dan tak payah buat sekatan jalan raya! Lagipun MACAI ni pengecut takde teloq tu pasai dia tak mai semalam...

Wednesday, September 19, 2012

Calon pro mahasiswa tidak ada tempat di UiTM

Lokasi: Jalan Ilmu 1/1, Universiti Teknologi Mara, 40450 Shah Alam, Selangor, Malaysia
''Ketiadaan calon promahasiswa pada pilihan raya kampus UiTM BUKAN kerana pihak pengurusan tidak membenarkan mereka bertanding tetapi kerana tidak ada pelajar di universiti ini yang tidak menyokong aspirasi pihak pengurusan universiti" - Yang Dipertua Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) UiTM, Mohd. Farid Zuhri Ismail



http://www.utusan.com.my/utusan/Kampus/20120919/ka_04/Calon-promahasiswa-tidak-ada-tempat-di-UiTM


SHAH ALAM 18 Sept. - Pilihan raya kampus di Universiti Teknologi Mara (UiTM) dijangka mengalami suasana berbeza berbanding di universiti lain apabila hanya calon proaspirasi sahaja yang bakal bertanding pada pemilihan Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) bagi sesi 2012/2013.

Yang Dipertua Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) UiTM, Mohd. Farid Zuhri Ismail berkata, perkara itu berlaku kerana pelajar di universiti tersebut menyokong segala aspirasi pihak pengurusan universiti malah berterima kasih kepada kerajaan kerana menyediakan tempat pengajian kepada mereka.
Beliau berkata, calon pilihan raya kampus di universiti tersebut akan bertanding sesama sendiri bagi merebut dua kerusi bagi setiap fakulti.

''Ketiadaan calon promahasiswa pada pilihan raya kampus UiTM bukan kerana pihak pengurusan tidak membenarkan mereka bertanding tetapi kerana tidak ada pelajar di universiti ini yang tidak menyokong aspirasi pihak pengurusan universiti.

''Sekiranya ada sekali pun pihak promahasiswa yang mahu bertanding, mereka tahu kehadiran mereka pasti tidak akan diterima oleh pelajar di sini," katanya kepadaUtusan Malaysia di sini hari ini.
Sementara itu, calon kerusi Fakulti Seni Bina, Perancangan dan Ukur,Muhammad Fitri Abdullah, 23, berkata, pilihan raya kampus di universiti tersebut akan berlangsung dalam suasana harmoni memandangkan tidak ada seorang pun calon promahasiswa.

Katanya, calon yang bertanding juga mengenali antara satu sama lain dan untuk itu kempen mereka akan lebih tertumpu kepada janji untuk memberi khidmat terbaik kepada kebajikan pelajar tanpa perlu bertikam lidah sesama sendiri.

''Kempen setiap calon yang bertanding akan lebih banyak tertumpu kepada kebajikan pelajar serta bagaimana calon mengambil inisiatif untuk menyelesaikan setiap masalah pelajar ketika berada di kampus," kata pelajar tahun dua Ijazah Sarjana Muda Ukur Bahan itu.

Calon kerusi Akademi Pengajian Bahasa, Zairil Azhar Roslan, 21, pula berkata, pelajar di universiti tersebut menolak segala campur tangan politik dari pihak luar kerana ia hanya akan memecah belahkan perpaduan di kalangan mahasiswa UiTM.

Kata pelajar Ijazah Sarjana Muda Bahasa Melayu Komunikasi Profesional itu, pihaknya tidak akan membenarkan pelajar UiTM dipergunakan oleh pihak tertentu semata-mata untuk memenuhi agenda masing-masing.

''Saya sendiri hanya berjanji hanya akan memperjuangkan kebajikan pelajar di kampus contohnya berharap pihak pengurusan universiti dapat mempertimbangkan untuk membina sebuah kafeteria dengan kemudahan Internet tanpa wayar di fakulti kami," katanya.




Tuesday, June 19, 2012

TNB - Realiti IPP...

Lokasi: Permatang Pauh, Penang, Malaysia
Bekas ahli Parlimen Titiwangsa, Datuk Astaman Abdul Aziz pernah membangkitkan betapa korupnya Anwar Ibrahim mencatatkan keuntungan atas angin RM500 juta hasil dari perampokan komisen Segari Power Plant.
Anwar Ibrahim yang bertanggungjawab membeli Segari Power Plant melalui proksi dengan harga RM180 juta. Astaman dan seorang lagi pengarah hanya menerima RM80 juta manakala Anwar Ibrahim kenyang melahap RM100 juta melalui lesen IPP ini.

Anwar Ibrahim telah menerima RM400 juta komisen dari projek IPP ini sewaktu pembinaan Segari Power Plant mula dibangunkan.



Bijaknya Anwar Ibrahim adalah kerana karektor beliau yang berjaya melakonkan watak menyerang IPP sebagai projek membebankan rakyat, walhal beliaulah yang 'merembat' setiap ringgit dan sen hasil dari IPP.
Anwar sebagai Menteri Kewangan telah mengawal 'cost and agreement' diantara TNB dan IPP ini.
Kegilaan Anwar Ibrahim atas komisen beratus juta ringgit satu IPP telah meletakkan beliau dinamakan sebagai Bapa IPP Malaysia.

Silap Tun Dr Mahathir kerana terlalu memberikan kepercayaan sepenuhnya kepada Anwar Ibrahim mengendalikan urusan TNB dan IPP ini.


Sebagai anak emas Tun Dr Mahathir pada ketika itu, Anwar Ibrahim telah diberi kepercayaan untuk membincangkan urusan ini dengan EPU dan TNB.






Selain dari Segari Power Plant, Malakoff juga adalah salah sebuah pembekal IPP kepunyaan kroni Anwar Ibrahim.
Barangkali EPU mungkin boleh membongkarkan kembali minit-minit mesyuarat yang dipengerusikan oleh Anwar berhubung dengan pemberian kontrak IPP.

Dalam minit mesyuarat itu ada dicatitkan bagaimana Anwar memarahi pegawai EPU dan pihak TNB apabila mereka membantah perjanjian yang berat sebelah itu.
Antara ayat yang digunakan ”you diam , ini urusan kerajaan” ... begitulah lebih kurang bunyinya.




LYNAS - PASti pening bila lihat kebenaran...





Monday, June 18, 2012

Pas dan rukun hajinya sendiri...



Tidak sah haji rakyat Malaysia tahun ini jika ikut mahzab PAS sebab rukun haji dah bertambah...
Sebab TIDAK BOLEH pegi haji kena tukar pemerintahan yg zalim...
Tapi pemerintah yg zalim ini bagi pegi haji pulak....
Siap bagi subsidi haji lagi...

Lepas itu desak kerajaan jangan adakan PRU 13 musim HAJI..
nak SURUH majlis FATWA HARAMKAN PRU pada musim HAJI..
Desak pulak umum tarikh PRU 13 untuk HILANGkan keresahan BAKAL HAJI PAS..

Tak tau la jika ada kursus HAJI ANJURAN DAP kata kena pergi haji pikir politik...
Kena doakan kehancuran BN...
Kena doakan LIM GUANG ENG dapat hidayah...

MAT Sabu dah pergi haji ke?
Anwar IBrahim mcm mana pulak?

Rasanya kerajaan kena bagi special kouta utk pemimpin ISLAM pembangkang pergi HAJI melalui tabung HAJI la...
Baru dia tahu apa yg ada dalam kursus haji tu....

Jika betul pun jatuh pada musim HAJI...

Berdasarkan kuota sekarang dan bilangan penduduknya, Malaysia menghantar 26,000 jemaah haji ke Mekah pada tahun ini.

Takkan 26,000 ini semua ahli PAS...

Kalau macam tu penduduk Kampung tak sokong BN la..
BN pilih kasih dalam pemberian kouta HAJI sebab bagi semua kat ahli PAS..
Sebab semua bakal HAJI adalah AHLI PAS..
AHLI UMNO tak de yg boleh pergi haji ke??


Aduh...PAS..PAS... Jika betul ke perjuangkan ISLAM...

Patut desak kerajaan jadikan kouta 260,000 ke...
Bakal HAJI dapat RM10,000 duit poket ke..
Anak-anak yang tinggal, kerajaan kena tanggung pembelanjaan mereka...

INI desak ikut telunjuk DAP..


Pikir-pikirkan...


Thursday, May 31, 2012

PERANCANGAN YAHUDI UNTUK MELAYU

بسم الله الرحمن الرحيم
PERANCANGAN RAPI memusnahkan BANGSA MELAYU ...untuk dibaca oleh MELAYU ISLAM ( tak kira Melayu UMNO, Melayu PAS atau Melayu PKR)




Setiap hari Jabatan Rahsia Amerika Syarikat mencari alasan untuk mencucuk jarumnya di Malaysia, mencari alasan untuk membenarkan tentera proksinya menjajah Malaysia"
Bangsa Melayu akan jadi sasaran selanjutnya selepas Pathan (atau Pashtuns) dan Arab. Giliran ini berdasarkan perancangan menghapuskan sebarang peluang untuk Islam bangun di akhir zaman. Kenapa Kaum Pathan? Kenapa Arab? Sebabnya mereka ini penganut Islam yang tegar. Tidak kurang juga bangsa Melayu.
Berkurun lamanya mereka menjajah dan berusaha untuk menukarkan agama bangsa-bangsa ini, tetapi masih gagal. Malah kaum Pathan di Pakistan dan Afghanistan terus berjuang. Berjuang melepaskan diri dari berbagai bentuk penjajahan, Pakistan agak bernasib baik kerana mengikut kata mereka, tetapi hanya untuk sementara waktu sahaja. Bila mana pemerintah bertukar kepada sistem pemerintahan Islam ataupun pemimpin mereka lebih islamik, segera mereka melebelkannya sebagai "pengganas" dan membuat helah untuk menghancurkannya.
Itu juga yang berlaku kepada negara Arab sekarang. Mana-mana pemimpin yang tidak mengikut telunjuk mereka, akan diancam malah di perangi secara tidak adil. Alasan demi alasan dihamburkan untuk memberi laluan kepada mereka melaksanakan perang. Libya adalah contoh terbaru, selapas ini pastinya Syria pula. Mereka menghasut rakyat bangun memberontak dan segera mereka campur tangan.
Berbagai helah diatur untuk menguasai sepenuhnya negara-negara ini. Malaysia dan Indonesia dalam perhatian mereka setiap masa. Cuma peluang belum terbuka sepenuhnya. Gara-gara hasutan dan gerak kerja ejen-ejen mereka, sudah nampak beberapa insiden yang tak masuk akal. Akan berlaku kacau bilau dan perang saudara setelah hasutan mereka berjaya.
Atas alasan menyelamatkan orang awam, mereka segera campur tangan. Oleh kerana alasan itu adalah pembohongan semata-mata, lebih ramai orang awam yang terbunuh. Lihat sahaja apa yang berlaku di Libya dan Afghanistan.
"MELAYU" BANGSA MISTERI
Untuk orang Melayu (Nusantara keseluruhannya) keadaan agak unik. Bangsa ini sentiasa sahaja terselamat dari ancaman mereka. Telah beberapa kali mereka cuba mencetuskan huru hara tetapi akhirnya terselamat juga atas kehendak Allah. Harus diingat mereka tidak pernah berputus asa.
Ini ADALAH PERANCANGAN YANG AMAT RAPI selama beratus tahun. Setiap perkara yang lengkap dengan segala persediannya, dirancang dengan teliti akan membuahkan hasil walaupun ia adalah kejahatan. Perkara kebaikan yang tidak dirancang dengan baik, kurang persediaannya dan tidak lengkap peralatannya akan gagal. Allah tidak MENGUBAH NASIB SESUATU KAUM SELAGI KAUM ITU TIDAK MENGUBAH NASIB MEREKA. Ini adalah asas kepada Hukum Tarik-Menarik (Law of Attraction).
Di dalam satu hadis Qudsi, Allah Rabbul Izzati ada menyatakan "Aku adalah mengikut SANGKAAN hambaku". Selagi kita berusaha ke arah positif, Tuhan akan membantu kita. Masalahnya di dalam dunia yang dikuasai Iblis melalui syaitan-syaitan manusia sebagai proksi mereka, umat Islam dilekakan dan segala fikiran mereka yang sepatutnya ditujukan kepada harapan yang lebih baik dilalaikan dengan cinta, gaya hidup hippies dan hiburan yang memabukkan. Akibatnya umat Islam semakin tertekan dan tertindas manakala orang-orang kafir terutamanya Yahudi dan penyembah syaitan semakin yakin diri dan positif dengan matlamat mereka. Tetapi semua itu HANYALAH PERANCANGAN MEREKA. Sebenarnya ALLAH LAH YANG MERANCANG DAN MENENTUKAN SEMUANYA. Perancangan Allah lebih sistematik dari perancangan mereka. Satu hari sikap tenang dan yakin diri mereka itu akan bertukar menjadi teramat serabut dan keliru apabila JANJI ALLAH TIBA.
Di dalam dunia yang penuh konflik hari ini,para pengikut penyembah syaitan mahu menguasai dunia dan mengalahkan Allah. Mereka berusaha siang dan malam selama beribu tahun. Mereka berusaha dari segi spiritual dan material. Secara kerohanian dan sains teknologi. Dan hasilnya seperti hari ini, di mana bola bumi seakan dalam genggaman mereka. Tetapi Iblis masih tidak berpuashati. Iblis mahu penyembah-penyembah mereka menghapuskan satu musuh yang amat degil. PADA PERINGKAT TERTINGGI musuh mereka bukanlah Cina Komunis, Korea Utara atau rangkaian pengganas antarabangsa TETAPI ISLAM SUCI YANG DIANUT OLEH MUKMIN BERIMAN. Siapakah pendukung agama Tuhan yang tunggal ini?
Jika anda sedar hakikat misteri ini, terdapat DUA BANGSA TERBESAR YANG MENDUKUNG AGAMA TUHAN INI secara konsisten dan bersungguh-sungguh pada hari ini. Saya katakan dua bangsa ini kerana mereka masih ada kekuatan, negara dan kedaulatan manakala bangsa lain walaupun ada yang memeluk Islam adalah minoriti dan menumpang di negara lain atau tinggal dalam negara mereka yang bermajoritikan agama kafir. Terdapat juga bangsa yang pernah mendaulatkan Islam tetapi hari ini kukunya sudah dicabut dan teramat lemah malah menentang Islam kembali seperti yang terjadi kepada bangsa Turki.
Jika dua bangsa utama ini terhapus dari kamus Islam maka 99 peratus dunia di tangan Iblis mengikut perancangan mereka. Ya, sudah pasti yang pertama bangsa Arab yang masih mendominasi sumber-sumber Islam dan memiliki segala relik dan tempat suci Islam. Maka bangsa inilah yang menjadi sasaran hari demi hari para Satanik ini sehingga hari ini gigi-gigi geraham mereka bagaikan mahu tercabut habis dek penangan Yahudi-Amerika. Selepas target pertama, bersedialah target yang kedua. Siapakah bangsa kedua terbesar yang masih mendukung agama Tuhan ini?
Ia adalah BANGSA MELAYU. Bangsa pemalu yang amat bersopan-santun, jujur dan misteri sikap mereka. Para pengikut Satanik sudah lama memerhatikan bangsa misteri ini. Rantau Nusantara termasuklah Kepulauan Melayu di mana termasuk di dalamnya Indonesia, Malaysia, Brunei, Singapura, Filipina dan juga negara-negara Indochina adalah target terbesar mereka ketika ini tetapi dijalankan secara teramat senyap dan rapi, tidak seperti perancangan mereka terhadap bangsa Arab. Lain karakter sesuatu bangsa, maka lainlah pelan tindakan mereka. Tidak boleh sama kerana jika dibuat secara membuta-tuli, alter rahsia bangsa ini akan bangkit secara tiba-tiba dan Empayar Emperialis sekuat British pun tidak dapat menahan gelombangnya seperti yang terjadi ketika Malayan Union. Sebab itu konsep Divide and Rule amat penting di wilayah ini.
Orang Melayu tidak menghalau British keluar dari Tanah Melayu dengan senapang dan parang tetapi dengan alter terahsia ini. Illuminati amat berjaga-jaga dengan rantau ini. Anda tahu, setiap hari Jabatan Rahsia Amerika Syarikat mencari alasan untuk mencucuk jarumnya di Malaysia untuk membenarkan tentera proksinya menjajah Malaysia sebagaimana yang terjadi di Iraq dan Afghanistan tetapi ada saja masalah yang timbul dan melambatkan perancangan mereka.
Karakter bangsa Arab yang tidak mampu mengawal emosi, panas baran, berpuak-puak dan sukakan harta kekayaan amat senang dijinakkan oleh Illuminati (mewakili kaum penyembah Iblis) dan Yahudi. Pisahkan mereka dari Islam, dan mereka kembali menjadi bangsa hina zaman Jahiliyah dahulu. Amat senang formula ini. Tetapi formula ini tidak boleh semudahnya dipakai terhadap bangsa Melayu yang misteri ini.
Bangsa Melayu bersifat pendiam, sensitif, jujur, menghormati orang luar (sehingga jika nak bercakap dengan Cina atau India pun terpaksa di'slang'kan bahasanya sendiri), banyak memendam rasa, amat kuat kefahaman kerohanian mereka dan mereka juga kreatif. Anda boleh membaca buku The Malay Dilemma karya Tun Dr. Mahathir Mohamad sebagai asas untuk mempelajari karakter bangsa misteri ini. Pakar-pakar strategi Illuminati pun sukar hendak membaca karakter bangsa spiritual ini sama seperti bangsa Yahudi.
Saya bukan hendak melebih-lebihkan bangsa ini sebagai sasaran Illuminati tetapi hanya bangsa ini serta bangsa Arablah yang diharap mempertahankan agama Islam di muka bumi ini. Anda boleh fikirkan sendiri. Jika perkara semudah ini pun kita tidak nampak, apatah lagi perancangan tahap sulit Commitee 300 atau Pelan Tindakan Rahsia yang saban tahun dibincangkan di Bohemian Groove dapat difahami?Fikir...fikir. Jadi jaga-jaga bangsa MELAYU ISLAM! Perancangan Illuminati terhadap anda amat rahsia dan sulit sama seperti sifat anda yang pendiam dan pemalu. Tidak terbuka seperti bangsa-bangsa lain termasuk bangsa Arab yang semakin tidak memahami Islam yang dibawa oleh satu-satunya Nabi dari kalangan mereka, Muhammad yang mulia.
Ini adalah amat menarik, tetapi apakah yang terjadi terhadap bangsa lain yang hebat dan berkuasa seperti Cina, Jepun atau bangsa Amerika serta Eropah? Apakah ada perancangan juga terhadap mereka berdasarkan karakter seperti yang dikatakan tadi?
Bangsa Cina, Amerika dll semuanya adalah 'Pawn of The Game' Iblis dan "The Hidden Hand'.Semuanya menjadi bahan mentah dan hamba tanpa disedari oleh mereka. Memang mereka hebat, rajin dan tangkas mencari kesenangan dunia , tetapi ingat! Wang dan kekayaan dunia adalah dicelah-celah jari kaki para penyembah agama Iblis. Sekatan Ekonomi adalah 'codename' bagi salah satu senjata 'The Hidden Hand' ini. Tanpa disedari bangsa-bangsa ini menjadi bahan mentah dan bekerja sebagai mesin-mesin penjana wang bagi 'The Hidden Hand'. Mengapa Negara Cina dapat ditakluk oleh faham Komunis? Siapakah pemimpin-pemimpin Komunis Cina? Mereka adalah pengikut Illuminati yang TEGAR. Mereka sudah di'mindcontrol' secara terancang. Mereka sanggup membunuh rakyat mereka sendiri yang menentang fahaman mereka.
Apakah komunis?Komunis adalah ideologi ciptaan 'The Hidden Hand' sama seperti Liberalisme,Fasisme dan Nazisme. Kitab ajaran komunis 'Das Kapital' dan 'The Communist Manifesto' sarat dengan perancangan Illuminati dan Freemasonry. Dan 'patsies' dan mangsanya yang menjadi bahan ujikaji adalah rakyat Rusia dan Cina yang berjiran. Mengapa? Kerana mereka mempunyai bilangan penduduk teramai sekali di dunia.
Dua bangsa ini, Cina dan Caucasian Eropah berkongsi sifat yang sama; rajin,kuat usahanya, pandai mencari wang (tapi bukan menguasai wang sebagaimana Yahudi), pandai membuat kerja dan barangan serta berminat mempelajari kerohanian (bukan pandai memahami dan mendalaminya seperti bangsa Melayu). Kita boleh lihat pola ini berdasarkan sejarah, bangsa Cina sebelum menganut agama Buddha adalah kaum yang bersifat animisme seperti kaum Eropah Pagan. Ada yang menganut agama Hindu tetapi agama ini kurang popular.
Terdapat juga cendekiawan Cina yang mencari-cari Tuhan seperti Lao Tse.Tao adalah kata yang diwakilkan oleh beliau sebagai Tuhan.Tetapi apabila agama Buddha tersebar dari India,maka penambahan rakyat Cina yang memeluk agama ini meningkat begitu drastik sekali. Buddha menjadi agama yang dominan di Tanah Besar Cina.Cina tidak pernah menjadi bangsa yang ditakluki keseluruhannya kecuali serangan-serangan dari Monggol dan pengaruh Imperalisme Barat.Sama seperti Caucasian Eropah, sebelum agama Kristian muncul mereka menganut dewa-dewi masing-masing, malah ada yang mengambil dewa-dewi bangsa Mesir dan Sumeria untuk diubahsuaikan dan disesuaikan dengan budaya mereka.
Apabila agama Kristian muncul mereka pun beramai-ramai memeluk agama tersebut di mana kerajaan Rom selaku kuasa besar ketika itu amat memainkan peranan. Caucasian Eropah sebenarnya adalah patsies yang paling malang sekali dalam sejarah dominasi para pengikut penyembah syaitan.
SINGA-PURA (Pulau Singa)
Pemimpin-pemimpin Singapura adalah hamba Dajal Illuminati. Mereka sudah sekian lama bekerja untuk pihak The Hidden Hand. Musuh mereka adalah MELAYU ISLAM yang teramat degil untuk ditundukkan. Rancangan mereka untuk memusnahkan Melayu pada 13 mei 1969 (angka 13 dan 69 mempunyai maksud khas bagi sihir Gematria Yahudi) gagal akibat proksi mereka dari kalangan orang Cina di sini masih gerun dan trauma dengan mistik aneh Melayu seperti parang terbang dan alter amok yang tiba-tiba meresap ke dalam setiap pemuda Melayu ketika itu (rujuk Datuk Harun Idris dan pasukan misteri dari Sg. Manik). Jadi plan secara halus telah dilaksanakan seperti memcahbelahkan Melayu, menjauhkan Melayu dari Islam dan merosakkan moral Melayu.
Yahudi teramat senang dengan Cina Singapura terutama keturunan Lee yang sekian lama menjilat kaki tuan mereka dari kalangan Yahudi dan Illuminati penyembah Iblis (keturunan Lee adalah salah satu keluarga elit Illuminati penyembah Iblis). Lain pula halnya dengan Melayu yang teramat degil malah benci pula dengan Yahudi Zionis. Sila lihat pola ini: Israel yang kecil di tengah-tengah negara2 Arab dan Singapura yang kecil di tengah-tengah negara-negara Melayu.
Gambar: Changi Navy Bay Singapura...Luaskah perairan Singapura yang memerlukan kapal perang dan jet perjuang yang begitu banyak? siapa yang melatih tentera mereka? Cuba tanya untuk apa ini semua? Bersediakah kita?....
PS:
ISLAM ADALAH MY WAY OF LIFE
MELAYU ITU BANGSAKU
MALAYSIA ITU NEGARAKU
source: http://midvoices.blogspot.com/2012/05/musnahkan-islam-melayu.html

Wednesday, May 23, 2012

TOLONG RAHSIAKAN DARIPADA ORANG MELAYU

Lokasi: HaSadeh 34, Kfar Mordechai, Israel
BISMILLAHHIRRAHMANIRRAHIM

PM pertama Kristian


Anak-anak Melayu sibuk dengan demo dan bantah. Berkorban melakukan sesuatu yang bukan sahaja sia-sia bahkan akan meranapkan apa yang mereka sendiri harapkan. Ada rahsia besar yang tidak mereka ketahui. Jika mereka mengetahuinya, pasti mereka tidak melakukan kerja bodoh dan gila ini. Bukan sahaja bangsa mereka akan hancur, malah agama Islam juga ikut musnah.

Perancangan telah diatur kemas dan sedang berjalan dengan baik. PRU 13 adalah landasan mula pelaksanaan Pancangan Kristianisasi Malaysia yang pastinya akan membuahkan kejayaan menjelang PRU 14 nanti. Biarpun kalah dalam PRU kali ini, mereka akan meneruskan momentum pertentangan rakyat kepada UMNO sebagai pemerintah Melayu Islam. Tidaklah menjadi rahsia lagi sekarang bahawa jika benar wujud rancangan tersebut, sudah tentu dengan bantuan pakar dari para pelobi antarabangsa.

Faktor Anwar Ibrahim cukup penting. Keupayaannya Anwar memecah belahkan orang Melayu amat berguna bagi mereka terutama kemampuannya menguasai PAS.

Rancangan sebenar masa hadapan mereka bukan untuk melantik Anwar sebagai PM sebagaimana yang kita fahami. Mereka memberi sokongan padu kepada Anwar hanya untuk mempermudahkan mencapai tujuan sebenar mereka. Malaysia bakal menjadi sebuah negara Kristian dan diterajui oleh bukan Melayu sebelum 2020. Bagaimana dengan nasib Institusi Raja-raja Melayu? Mereka akan menerima nasib sebagaimana dengan nasib waris Kesultanan Singapura. Semuanya akan ditamatkan.

Mereka amat yakin bahawa mereka akan mencapai kejayaan padu pada 2017 nanti (PRU 14). Mengapa?
Sehingga hari ini DAP hanya bermain wayang. Karpal masih belum mempercayai Anwar Ibrahim sepenuhnya walaupun mereka berada dalam kapal yang sama dan Anwar dilantik sebagai kapten. Masa Anwar akan berakhir bila PR menguasai negara. Tidak mustahil ia dilupuskan oleh agen pelobi mereka sendiri untuk memberi laluan DAP menguasai politik sepenuhnya. Lee Kuan Yew Dibenarkan Memerintah Malaysia Buat Sementara, syarat PRU13 Dari PAP Kepada DAP.

PESAN LEE KUAN YEW KEPADA DR. CHAN MEN HIN - SEBELUM SAYA MATI SAYA MAHU MENJADI PERDANA MENTERI MALAYSIA WALAUPUN 1 MINIT



Sumber Dalaman DAP yang terbocor kepada umum menunjukkan bahawa mereka amat serius dalam perkara ini. Orang Melayu sekarang dibiar mabuk dengan perasaan membenci pemerintah yang berjaya didorong oleh Anwar. PAS dipergunakan untuk menghakis pengaruh UMNO.

Dalam saat Melayu berkecamuk dan berpecah belah, mereka (DAP dan PAP) menyediakan plan mereka sendiri. Mereka terus menyusun langkah demi langkah untuk menguasai Putrajaya. Kita tidak tahu berapa banyak lagi rahsia mereka yang masih belum terbocor. Walaupun begitu, apa yang telah sampai kepada pengetahuan kita sudah cukup untuk menakutkan kita. Melayu dalam kekeliruan terpaksa menyerahkan negara kepada bangsa asing.

Siasatan mymassa mendapati terdapat beberapa perkara rahsia yang tentunya tidak diketahui anak-anak muda kita di Dataran Merdeka. Apa yang mereka lakukan hanyalah salah satu dari percaturan luar pentas oleh Pertubuhan Rahsia Kristian Malaysia untuk merampas kuasa dari umat Islam. Ini Rahsianya, bacalah dengan serius...

1. Lim Kit Siang, Lim Guan Eng, Jeff Ooi, Elizeberth Wong, Tian Chua, Tony Pua dan beberapa lagi pemimpin DAP dan PKR Kristian telah mengadakan pertemuan dengan pastor-pastor dan wakil-wakil gereja dari luar negara untuk membincangkan dua perkara penting menjelang Dua Kali PRU kelak. Target mereka yang pertama ialah PRU13 dan kedua PRU14. Apakah Target mereka?

2. Jeff Ooi memanjangkan pesanan para penderma Kristian di luar negara bahawa mereka mahukan kejayaan hasil sumbangan tidak terkira mereka. Jeff Ooi menunjukkan rasa cemas dan bimbang kerana beliau merupakan wakil parti pembangkang dalam mendapatkan dana-dana PRU.

3. Lim Guan Eng menyatakan dalam PRU13 nanti, pasukan PAP di bawah arahan Lee Kuan Yew akan menghantar beberapa pasukan untuk membantu PR yang merupakan modus operandi yang diasingkan daripada keterlibatan PAS. LGE kata dalam modus ini PAS diketepikan, sebab ianya melibatkan cita-cita Kristian yang PAS tak boleh tahu! Kenyataan LGE ini mengimbas kembali PRU di negara kita tahun 1960an dahulu di mana PAP menghantar 9 hingga 11 Calon PAP bertanding di Parlimen Malaysia. PAP hanya menang di Bangsar sahaja. Sudahkah kamu lupa??? Kini PAP kembali lagi.

4. Perdebatan berlaku antara Karpal dengan Tian Chua. Tian Chua membangkitkan kelambatan Dana yang sampai kepada PKR dan bertanya mengapa poster-poster PR yang dibuat di negara China (kenapa dibuat di China? Adakah ia mempunyai maksud tertentu?) belum sampai-sampai lagi. LGE meyakinkan Tian Chua poster-poster itu akan sampai melalui Pelabuhan di Pulau Pinang dan Singapura dalam seminggu dua lagi. Jika lambat juga kata LGE, poster-poster dan bendera itu akan dikirim melalui kapal terbang ke Pulau Pinang.

5. Pasal Dana lambat, Karpal minta dia terus rujuk kepada bosnya, Anwar Ibrahim.
Karpal meminta Tian Chua jangan percaya Anwar kerana dia Islam, bila-bila boleh pusing. Karpal ingatkan Tian Chua, Anwar memiliki rumah dan harta di Amerika, jika dia kalah dia boleh pindah di sana. Karpal meminta Tian Chua fokus kepada bagaimana menjayakan DAP menjadi PM Kristian yang pertama di Malaysia.

Karpal kata undang-undang di Malaysia boleh diubah dengan syarat DAP mesti menang 80 Kerusi Parlimen dan PKR mesti menang 30 Kerusi Parlimen. Karpal juga ingatkan Tian Chua gunakan PAS hanya untuk lemahkan UMNO sahaja.

6. Minggu depan (April 2012?), LGE akan ke Singapura untuk kali ke 12 dalam tempoh tidak sampai 14 bulan. Kita tunggu............ sumber
Andai Melayu masih belum faham mengenai perancangan ini, ia bermakna rancangan mereka akan dicapai dengan mudah. Mereka telah lama berusaha agar orang Melayu gagal dalam ekonomi dan kekuasaan kewangan menjadi milik mutlak mereka. Melalui wang, mereka membeli semuanya termasuk kuasa politik. Mereka sudah begitu hampir memiliki semuanya berkat kerelaan dan sokongan bangsa Melayu dan umat Islam sendiri. Selain Yahudi (Zionis USA) kini muncul pula penghulur dana yang baru kepada PR iaitu kaum Nasrani (Jesuit?).
Keadaan semakin gawat. Siapakah yang akan dipersalahkan nanti? DAP atau kita sendiri?
Sayangnya UMNO dan PAS masih mahu terus memusuhi satu sama lain melalui muslihat Anwar Ibrahim. Inilah punca malapetaka yang menghancurkan Islam dan Melayu. Kami sayang UMNO kerana mereka telah buktikan kejayaan menjaga dan memajukan bangsa. Menjadi pengawas dari ditindas oleh pedagang kaum mendatang yang rakus. Kami sayang PAS kerena perjuangan Islam mereka yang kukuh. Mengutamakan Islam dari yang lain (kecuali sekarang?).

Kami mahu mereka bersatu demi masa depan Melayu dan Islam. Jika tidak...........

Bersatulah MELAYU ISLAM sebelum NASI MENJADI BUBUR...
PS: ISLAM ADALAH MY WAY OF LIFE!!!
MELAYU ITU BANGSAKU!!!
MALAYSIA ITU NEGARAKU!!!
Credit to: http://midvoices.blogspot.com/2012/05/tolong-rahsiakan-daripada-orang-melayu.html