Monday, September 26, 2011

Adakah Dewan Pemuda PAS akan desak Khalid Gagap panggil sidang DUN Tergempar bagi kes MANOHARAN yg telah TERBUKTI SALAH???

DAP gantung keanggotaan Manoharan enam bulan


Dewan Pemuda PAS mungkin akan mendesak Menteri Besar Selangor untuk menghadapkan Adun Kota Raja ini ke jawatankuasa SELCAT yang BELUM pernah menghukum ahli DUN pakatan HARAM INI bagi menghukum MANOHARAN.

Kesalahan yang terlah disahkan oleh Jawatankuasa disiplin DAP sepatutnya memudahkan Jawatankuasa SELCAT utk mengambil tindakan serupa supaya ahli-ahlinya yang memang tidak berdisiplin supaya lebih berdisplin yang selama ini bertindak sesuka hati.

Penduduk Kampung menjangkakan anak-anak muda dalam Pakatan Haram akan berdiam diri sahaja kerana mereka lebih suka mengikut telunjuk ketua yang gagap sahaja.

Tetapi jika isu yang ada kepentigan ketua mereka..Penduduk Kampung perhatikan anak-anak muda ini akan berlawan habis-habisan walaupun sanggup memecahbelahkan perpaduan Negara.

Akhirnya yang menjadi mangsa adalah HASSAN ALI.......bergembira la anak-anak muda dalam Pakatan HARAM apabila berjuang berlandaskan YES BOSS....


No comments:

Post a Comment