Sunday, September 25, 2011

Daftar segera..

‎29-09-2011 adalah tarih akhir yg ditetapkan oleh SPR utk pendaftaran pengundi Baru supaya boleh mengundi pada pilihanraya yang akan datang, kepada rakan2 marilah kita mengingatkan sesama kita, kerana walaupun 1 undi ianya mampu merubah segalanya. Inilah penentu supaya ISLAM TERUS DIPELIHARA TANPA menidakkan HAK agama lain DAN yang akan menentukan supaya MELAYU BERKUASA TANPA MENINDAS BANSGA SERTA KAUM LAIN. Bersamalah kita memastikan ahli keluarga, sahabat handai, rakan2 yg belum mendaftar supaya mendaftar sebagai pengundi...dan yang PENTING SEKALI MENGUNDI BARISAN NASIONAL....


Sekiranya anda adalah warganegara yang telah layak tetapi belum mendaftar sebagai pemilih atau seorang pemilih yang ingin mendaftarkan pertukaran alamat pusat mengundi, anda boleh melakukannya di:
 
(a)pejabat-pejabat SPR
(b)pejabat-pejabat pos berkomputer
(c)wakil-wakil jabatan
(d)wakil-wakil parti politik (daftar baru sahaja);
(e)Pasukan Outreach SPR |Tiada aktiviti ketika ini
 
Bagi warganegara yang tidak layak mendaftar sebagai PTH, tetapi berada di luar Negara, anda masih boleh mendaftar sebagai pemilih biasa melalui pejabat-pejabat Pesuruhjaya Tinggi, Kedutaan atau Konsulat Malaysia di luar negara.

http://barisannasional.org.my/

No comments:

Post a Comment